تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژوئن 2019 - 8:37
359 views

دیرکل بیمه سلامت استان خوزستان خبرداد:

صدور دفترچه بیمه برای ۸ هزارمددجو کمیته امداد درخوزستان

صدور دفترچه بیمه برای ۸ هزارمددجو کمیته امداد درخوزستان
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان از صدور دفترچه بیمه برای ۸ هزارمددجو کمیته امداد دراین استان خبرداد.

علی خسروی درگفت وگو با خبرنگارخط مشی سلامت گفت: خوشبختانه تاکیدات مسئولان سازمان بیمه سلامت دراجرای نسخه الکترونیکی به آن معنا است که می توان درمدت زمان کوتاهی به آمار و اطلاعات بیماران و بیمه شدگان با هدف هزینه کرد منطقی تر منابع و اعتبارات دست یافت، ضمن اینکه این طرح خود مقدمه ای دراجرای پرونده الکترونیک سلامت است که وزارت بهداشت طبق تاکیدات قانونی دربرنامه پنجم و ششم توسعه باید به آن توجه کند.
وی افزود: به طورقطع حق بیمه شده درراستای استفاده بهتر از خدمات درمانی و بهداشتی با نسخه الکترونیکی قرار داده می شود، البته اجرای این طرح دربرخی استان ها و مراکز ازجمله شهرستان حمیدیه دراستان خوزستان آغاز شده و امیدواریم با آماده سازی زیرساخت ها درشهرستان های دیگر هم اجرایی شود، لذا طرح هایی که می تواند درکاهش مشکلات حوزه سلامت اثرات مناسبی را به وجود آورد نباید  با بی مهری مورد بی توجهی قرار گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان تاکید کرد: هرطرحی درابتدای اجرا با مشکلاتی روبه رو خواهد شد که نسخه الکترونیکی هم از این مشکلات مستثنی نخواهد بود.
خسروی درخصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی درخوزستان تصریح کرد: دراین باره هیچ مشکلی وجود نداشته و شرایط پرداختی ها قابل قبول است، به طوری که پرداختی ها به مراکز دولتی تا دی ماه سال گذشته و به مراکز خصوصی مطالبات تا آذرماه پرداخت شده است، بنابراین اگر بودجه مورد نیاز به موقع تخصیص پیدا کند، می توان مطالبات را درمدت زمان کوتاهی تسویه کرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان با اشاره به طرح ارایه خدمات به مددجویان کمیته مددجویان درسازمان بیمه سلامت اظهارداشت: دراستان خوزستان حدود ۷۶ هزارنفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که بیمه سلامت برای حدود ۸ هزارنفر مددجو دفترچه بیمه سلامت صادرکرده است.

 

صدور دفترچه بیمه صدور دفترچه بیمه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.