تاریخ انتشار : جمعه 16 آگوست 2019 - 9:45
302 views

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان :

سال ۹۷ بیش از ۸۶ میلیارد تومان در بخش دارویی پرداخت شده است/ ۱۰ قلم داروی پر هزینه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

سال ۹۷ بیش از ۸۶ میلیارد تومان در بخش دارویی پرداخت شده است/  ۱۰ قلم داروی پر هزینه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند
تکرار خدمات در نهایت به هدررفت منابع منجر می شود

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیماران خاص در سال ۹۷ تعداد۳۳۷۶ کارت بیماری های خاص را دریافت کرده‌اند ، و بیش از ۴۴ میلیارد تومان برای درمان بیماری های هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و ام اس پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری خط مشی سلامت  دکترعلی خسروی در جلسه  کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک که با حضور استاندار ،رئیس دانشگاه جندی شاپور، رئیس سازمان نظام پزشکی و روسای سازمانهای بیمه گر برگزار شد، اظهار داشت:  در سال ۹۷ بیش از ۸۶ میلیارد تومان در بخش دارویی پرداخت شده است،  که ۱۰ قلم داروی پر هزینه تحت پوشش بیمه قرار دارند و بیش از ۱۰ هزار پرونده دارویی در سیستم دارویی ثبت شده است.
جلسه کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک
وی به تشریح مزایای پرونده الکترونیک سلامت پرداخت وافزود : پرونده الکترونیک سلامت از بسیاری هزینه های غیرضروری، جلوگیری خواهد کرد و راهنماهای بالینی به عنوان فیلتری برای تقاضاهای القایی خدمات عمل کرده و از تکرار خدمات که در نهایت به هدررفت منابع منجر می شود، جلوگیری می کند.
دکتر خسروی تاکید کرد:  اولویت  را بر تکمیل پرونده الکترونیک سلامت قرار دادیم  و با برگزاری جلسات با همکاران نقاط ضعف و کمبود ها را رصد می کنیم و در رفع مشکلات موجود جهت سریعتر اجرایی شدن این طرح ملی کوتاهی نخواهیم کرد ، زیرا معتقد هستیم که دستیابی به نظام ارجاع و پزشکی خانواده، بدون پرونده الکترونیک سلامت، محقق نمی شود، امیداواریم تا پایان سال جاری استقرار نظام ارجاع و پزشکی خانواده رادر کل استان خوزستان برای رفاه حال بیماران شاهد باشیم .
جلسه کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک جلسه کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک جلسه  کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک جلسه کمیته استانی نظام ارجاع الکترونیک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.