مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان خبر داد:

دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین سال ۹۹ تمدید شد

دفترچه های بیمه سلامت تا پایان فروردین سال ۹۹ تمدید شد
آخرین تمهیدات صورت گرفته توسط سازمان بیمه سلامت کشور در خصوص کاهش بار مراجعات حضوری بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان، توجه به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا، صیانت از سلامت بیمه شدگان،تمهیدات از سوی سازمان بیمه سلامت کشور در خصوص کاهش بار مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار کرد: این اقدام با توجه به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، صیانت از سلامت بیمه‌شدگان و کاهش مراجعات حضوری بیمه‌شدگان به دفاتر پیشخوان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این راستا همه بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت و همچنین بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه‌ نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان برای تمدید دفترچه‌ بیمه ندارند.

دفترچه های بیمه سلامت تا فروردین ماه سال ۹۹ تمدید شد

خسروی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان بیمه سلامت کشور و ضرورت اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا عنوان کرد: در جهت حفظ سلامت بیمه شدگان و کاهش بار مراجعات به دفاتر پیشخوان دفترچه های بیمه سلامت  تا پایان فروردین ماه  سال ۹۹ تمدید شد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در خصوص بیماری کرونا از طریق پیامک به بیمه شدگان اطلاع رسانی شده است، اظهار کرد: بنا بر توصیه وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از این بیماری باید تردد مردم در مراکز عمومی کاهش یابد.

او بیان داشت: در صورتی که بتوانیم به نیاز‌های اطلاعاتی مردم از طریق مجاری رسمی و قانونی پاسخ دهیم، دیگر نیازی به حضور و تردد مردم نخواهد بود.

خسروی تصریح کرد: در صورتی که مردم به پیامک‌ها و کلیپ‌های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهند شد.

او ادامه داد: مردم سعی کنند از رفت و آمد‌های غیرضروری در مجامع خودداری کنند و کار‌های خود را با استفاده از سامانه‌ها و به صورت الکترونیک انجام دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.