تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 نوامبر 2019 - 11:45
461 views

لکی زاده

نشست مشترک دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان با بیمه سلامت استان

نشست مشترک دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان با بیمه سلامت استان

نشست فصلی مشترک ستاد هماهنگی بیمه سلامت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان با بیمه سلامت استان ، با هدف بررسی مشکلات درحوزه بیمه سلامت ، کمبود اعتبارات در بخش پرداخت های پرسنلی و غیر پرسنلی بهداشت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان ،نشست فصلی مشترک ستاد هماهنگی

نشست فصلی مشترک ستاد هماهنگی بیمه سلامت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان با بیمه سلامت استان ، با هدف بررسی مشکلات درحوزه بیمه سلامت ، کمبود اعتبارات در بخش پرداخت های پرسنلی و غیر پرسنلی بهداشت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان ،نشست فصلی مشترک ستاد هماهنگی بیمه سلامت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان با بیمه سلامت استان ، با هدف بررسی مشکلات درحوزه بیمه سلامت ، کمبود اعتبارات در بخش پرداخت های پرسنلی و غیر پرسنلی بهداشت  با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل بیمه سلامت خوزستان، رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی شوشتر، معاونین بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی استان و کارشناسان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در ستاد مرکزی  این دانشکده برگزار شد.

دکتر علی خسروی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان در این نشست با اشاره به مشکلات استان اظهار کرد: بیان مشکلات خوزستان با زبان مشترک در جذب اعتبارات موثر است

وی با ابراز تاسف از اینکه در سال های گذشته در بحث منابع و اعتبارات، سختی های کار در خوزستان مورد توجه قرار نمی گرفت، افزود: با هم افزایی مسئولین استانی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خوزستان و همچنین با رایزنی هایی که با سازمان بیمه سلامت کشور صورت گرفت، در سال جاری شرایط  نسبت به سال های گذشته در این زمینه بهتر شد.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به اینکه امسال توانستیم وظایف خود را در قبال مردم رنج کشیده استان انجام دهیم، گفت:  در حال حاضر در مقایسه با بسیاری از استان های کشور در موضوع پرداخت ها جلوتر بوده و عملکرد بهتری داشتیم.

خسروی باتاکید براینکه کارکنان حوزه بهداشت و درمان خوزستان از اقشار زحمتکش و دلسوز جامعه هستند تصریح کرد : این کارکنان خدماتی در حوزه سلامت به مردم استان و دیگر استان ها ارائه می دهند و با توجه به بار مراجعات زیاد از سایر استان ها، فرسودگی شغلی را به جان می خرند اما از ارائه خدمات شانه خالی نمی کنند.
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد : از نظام بهداشت و درمان استان انتظاراتی داریم که مهمترین آن ها این است که در همه سطوح، بودجه ای که در اختیار دانشگاه ها و دانشکده ها قرار می گیرد در سرفصل مربوط به خود هزینه شود چرا که ما هم باید در مقابل سازمان های نظارتی پاسخگو باشیم و آمار هزینه هایمان مغایرتی نداشته باشد. همچنین تلاش می کنیم در این زمان که توسعه استان در همه وجوهات انجام می شود، بهبود کیفیت خدمات به بیمه شدگان سلامت را با تمام توان انجام دهیم.

بیمه سلامت متعهد در پرداخت ها

دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در این نشست با اشاره به تلاش های یکسال گذشته بیمه سلامت خوزستان، اظهار کرد : مدیر کل بیمه سلامت خوزستان تحولات چشمگیری در حوزه پرداخت به دانشگاه ها و دانشکده های استان ایجاد کرده  و انتظار داریم همانگونه که دانشکده علوم پزشکی در مراکز مختلف شهری و روستایی به همه مردم از جمله بیمه شدگان سلامت خدمات رسانی می کند، بیمه سلامت نیز با پرداخت های به موقع بتواند در بهبود کیفیت ارائه خدمات گام های مثبت و موثر بردارد.

در پایان این نشست  ، معاونین بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان با ارائه آمار و گزارش هایی در مورد وصعیت پرداخت های بیمه سلامت با معاونین و کارشناسان  اداره کل بیمه سلامت خوزستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.