تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مارس 2020 - 14:01
355 views

مدیرکل بيمه سلامت خوزستان خبر داد:

پاسخگویی سامانه ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره کرونا

پاسخگویی سامانه ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره کرونا
خسروی سامانه ۱۶۶۶ را به عنوان مرکز پاسخگویی به سوالات متداول مردم در خصوص ویروس کرونا اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، «علی خسروی» مدیرکل بیمه سلامت استان، با اشاره به اینکه در خصوص بیماری کرونا از طریق پیامک به بیمه‌شدگان اطلاع‌رسانی شده است اظهار کرد: بنا بر توصیه وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از این بیماری باید تردد مردم در مراکز عمومی کاهش یابد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: در صورتی که بتوانیم به نیازهای اطلاعاتی مردم از طریق مجاری رسمی و قانونی پاسخ دهیم، دیگر نیازی به حضور و تردد مردم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: در صورتی که مردم به پیامک‌ها و کلیپ‌های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند، دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهند شد.

خسروی عنوان کرد: مردم سعی کنند از رفت و آمدهای غیرضروری در مجامع خودداری کنند و کارهای خود را با استفاده از سامانه‌ها و به صورت الکترونیک انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: هدف از اجرای مرکز پاسخگویی ۱۶۶۶ در راستای پاسخ به سوالات متداول مردم در خصوص ویروس کرونا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.