تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 12:58
431 views

دکتر علی خسروی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان محوریت سال 98 بیمه سلامت را مشخص کرد

اولین جلسه شورای اداری بیمه سلامت استان خوزستان در سال ۹۸ تشکیل شد

اولین جلسه شورای اداری بیمه سلامت استان خوزستان در سال ۹۸ تشکیل شد
اولین شورای اداری سال 98 در اداره کل بیمه سلامت خوزستان برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری بیمه سلامت خوزستان صبح روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات اداره کل بیمه سلامت خوزستان با حضور مدیر کل بیمه سلامت و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

دکتر علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان در ابتدای جلسه از اقدامات صورت گرفته توسط همکاران دربحران سیل اخیردر راستای کمک رسانی به سیل زدگان استان تقدیر و بر لزوم وحدت و همدلی تاکید کرد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان هدف از تشکیل این جلسه را بررسی عملکرد۹۷ ،  محوریت برنامه های سال ۹۸ و ارائه راهکارهای مناسب، ایجاد تعامل وهماهنگی بیشتر ، بحث وتبادل نظرو اتخاذ تصمیم های لازم در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی عنوان کرد.

در این جلسه دکتر خسروی  با مقایسه و ارزیابی عملکرد سال ۹۶ با ۹۷ به روند پیشرفت درحوزه های تمام ادارات اشاره کرد و گفت : با عملکرد عالی همکاران در سال ۹۷  موفق شدیم رتبه اول کشوری را کسب کنیم  ، این  را موفقیت حاصل تلاش ، پشتکارو جدیت تک تک همکاران دانست.

وی افزود :  سال ۹۸  را سال تمرکز بیشتر در روابط عمومی  و ارتباط بیشتر با رسانه و پرداختن به نشست های تخصصی با مسئولان  مربوطه چالش های حوزه سلامت را بهتر و مرتفع کنیم

در پایان خسروی با ابراز خرسندی از نتیجه عملکرد ها بیان کرد : همه روسا در راستای ارتقاء هر چه بیشتر شاخص ها ، افزایش سطح خدمات و ایجاد رضایت مندی بیمه شدگان را در اولویت درجه اول کارها قرار دهند.

 

اولین جلسه شورای اولین جلسه شورای اولین جلسه شورای اولین جلسه شورای اولین جلسه شورای

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.