تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آگوست 2019 - 9:26
363 views

حضور دکتر همایون یوسفی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در بیمه سلامت خوزستان

نشست هم اندیشی مدیر کل و پرسنل اداره کل بیمه سلامت خوزستان با عضو کمیسیون بهداشت و آموزش پزشکی

نشست هم اندیشی مدیر کل و پرسنل اداره کل بیمه سلامت خوزستان با عضو کمیسیون بهداشت و آموزش پزشکی
نشست هم اندیشی مدیر کل و پرسنل اداره کل بیمه سلامت خوزستان با حضور دکتر همایون یوسفی نماینده مردم و عضو کمیسیون بهداشت و درمان آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی امروز ۱۵ مرداد ۹۸ در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

دکتر یوسفی نماینده مردم و عضو کمیسیون بهداشت و درمان آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد :  سازمان بیمه سلامت ، مبدا و منشا  ارائه خدمات در کشور هست .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان آموزش پزشکی در مجلس بیان کرد : سازمان سلامت در نگاه مسئولین و مردم یک سازمان معتبر  و مشتری مدار است ، زیرا بیشترین ارتباط رابا مردم  ارائه خدمات به آنهااست.

یوسفی افزود : یکی از مشخصه های بارز سازمان بیمه سلامت  دانش محور و ایجاد خلاقیت های نوین است . خلاقیت با شرایط سخت در  کشور همراه  بوده که این موضوع نسبت به سازمانهای بیمه گر مشهود است ، یکی از این اقدامات کاهش هزینه ها در بحث تجمیع بیمه ها و رفع همپوشانی میتوان نام برد .

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد : بیمه سلامت خوزستان در سال ۹۷ با عملکرد مطلوب در راستای طرح تحول سلامت  و اهداف سازمان بیمه سلامت توانست رتبه برتر در عملکردی کشوری را بدست آورد که این نشان از یک تلاش گروهی با دیدگاه ارائه خدمات با کیفیت  به مردم بدست آمده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اهمیت بیمه  گفت : طرح تحول سلامت در بیمه یکی از محورهای توسعه هرکشور است تا بیمه توسعه پیدا نکند ، توسعه در سایر حوزه ها پایدار نخواهد ماند. 

دکتر یوسفی بیان کرد : با پیگیری و تلاش های وزارت بهداشت و مدیر عامل سازمان مهندس موهبتی و بنده بعنوان نماینده مردم خوزستان در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ بالغ بر ۷  هزار میلیارد توما ن افزایش  اعتبارات را کسب کنیم  و بودجه تخصیص یافته به  ۱۹ هزار میلیارد رسید و این مبلغ می تواند تا حدودی مشکلات ساختاری در حوزه سلامت ، سیستم بهداشت و درمان ، منابع انسانی ، مردم و شما ارائه دهنده های خدمات  را بر طرف کند . 

در پایان دکتر یوسفی گفت : بنده بعنوان نماینده مردم خوزستان در کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس از اعتبار تخصیص یافته در حوزه سلامت  صیانت خواهم کرد.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان  با ارائه گزارش عملکرد سال ۹۷  اظهار کرد : بیمه سلامت در سال ۹۷  با موفقیت  توانست ۳ پروژه ملی را به بهره برداری برساند.

وی همچنین درباره افق های پیش بینی شده در حوزه سلامت افزود :  رشد و ارتقاء سلامت استان در مسیر توسعه بخشی نیازمند یک عزم ملی با تعامل بین بخشی امکان پذیر است .

نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی نشست هم اندیشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.