تاریخ انتشار : دوشنبه 20 می 2019 - 9:03
385 views

نظام ارجاع نمایشگر یک هماهنگی مدیریتی بین بخشی است

نشست هماهنگی نظام ارجاع با همکاری بین بخشی دانشگاه علوم پزشکی و سازمانهای بیمه گر

نشست هماهنگی نظام ارجاع با همکاری بین بخشی دانشگاه علوم پزشکی و سازمانهای بیمه گر
نظام ارجاع یک برنامه راهبردی با هدف ارتقاء سلامت در جامعه است

نشست هماهنگی نظام ارجاع الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه گر  در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

این جلسه صبح روز ۲۹ اردیبهشت ماه باهدف همکاری  و هماهنگی بین بخشی  در نظام ارجاع الکترونیک توسط دانشگاه علوم پزشکی و بیمه های درمانگر با حضور دکتر خسروی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان و رئیس شورای هماهنگی سازمان بیمه گر ، دکترورناصری معاون درمان دانشگاه ، دکتر حسین زاده معاونت بهداشت و دکتر خلیلی معاونت توسعه پشتیبانی دانشگاه علوم در سازمان مرکزی دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد .

دکتر ورناصری در نشست هماهنگی نظام ارجاع با اشاره به ضرورت انجام این فرآیند بیان کرد  : هماهنگی و همکاری بین بخشی نظام ارجاع نمایشگر هماهنگی و مدیریتی بین بخشی در این فرآیند است و لازمه هردوطرف در کنار هم فعال باشند و هرچه سریعتر انجام شود در اینجا بحث سخت افزار و نرم افزار در سیستم است و نیروها باید این کار را به انجام برسانند و جزء الزامات هست و نیروهای که عقب می افتند از نظر مالی متضرر می شوند.

دکتر خسروی بعنوان دبیرشورای هماهنگی سازمان بیمه گر در این نشست گفت : اجرای هر چه سریعتر فرآیند نظام ارجاع الکترونیک به نفع بیمه شدگان است ، زیرا نظام ارجاع الکترونیک یک برنامه راهبردی با هدف ارتقاء سلامت در جامعه ،کنترل مدیریت هزینه های درمانی ، ارتقاء کیفیت خدماتی بهداشتی و بهبود مراقبت ها می باشد.

وی افزود : با جلسات هماهنگ سازمان های بیمه گر با دانشگاه علوم پزشکی و اشتراک گذاری  فعالیت های صورت گرفته در اجرای این فرآیند به یکدیگر کمک کنیم.

در پایان نشست دکتر خلیلی معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از دکتر خسروی مدیرکل بیمه سلامت ، بعنوان یک سازمان بیمه گر پیش رو در خدمات الکترونیک به پاس همکاریهای لازم و دقت نظر کافی در پیشبرد این طرح تشکر و قدردانی کرد. 

 

نشست هماهنگی نشست هماهنگی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.