تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 دسامبر 2018 - 12:02
282 views

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بیمه سلامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بیمه سلامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در اداره کل بیمه سلامت با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی در این اداره برگزار شد. در این مراسم که توسط کمیته پژوهش اداره کل بیمه سلامت برگزار شد ، ابتدا جلسه کیانی دبیرکمیته پژوهش با معرفی اعضای کارگروه پژوهش و تحقیق اداره کل و تاریخچه تشکیل و فعالیت

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در اداره کل بیمه سلامت با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی در این اداره برگزار شد.
در این مراسم که توسط کمیته پژوهش اداره کل بیمه سلامت برگزار شد ، ابتدا جلسه
کیانی دبیرکمیته پژوهش با معرفی اعضای کارگروه پژوهش و تحقیق اداره کل و تاریخچه تشکیل و فعالیت های کمیته پژوهش گفت : کمیته تحقیق و پژوهش در سال ۹۴ با ۳۶ مصوبه با هدف انجام اولویتهای پژوهشی ارسالی از سازمان و برگزاری دوره اموزش روش تحقیق ، مقدماتی و پیشرفته تشکیل شد .

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان دکتر خسروی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما باید پژوهش را به ثروت تبدیل کنیم.

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بیمه سلامت برگزار شد

منابعی که در بالا بردن سطح کیفی و کمی پژوهش و تبدیل آن به ثروت باید مورد توجه قرار گیرد را چنین بیان نمود:
پرورش نیروی انسانی پیشرفته؛
راه اندازی کانون پژوهش را در اولویت قرار دهیم.
علی پور عضو کارگروه مطالعات و پژوهش اداره کل بیمه سلامت افزود: نقش پژوهش و تحقیق در جلوگیری از فعالیتهای که منجر به افزایش هزینه ها و آسیب های نیروی انسانی و همچنین انجام کارهایی براساس آزمون و خطا است .
وی همچنین گفت :بدون شک یکی از اساسی ترین بخش های سازمان های دولتی و خصوصی توجه به نقش پژوهش و تحقیق آزمودن کلیه فعالیت های علمی چه در عرصه انسانی و چه عرصه پزشکی ، یافتن نقاط ضعف و قوت آن موضوع دانست.
دکتر امام زاده معاون اداره کل بیمه سلامت‌ افزود: هر سازمان دولتی یا خصوصی رشد و پیشرفت آن بر اساس سه محور آموزش ، پژوهش و تحقیق استوار است.
دکتر مرادی مدیریت کنترل کیفیت اداره کل بیمه سلامت در این مراسم بیان کرد: ابتدا باید سیستم به این باور برسند که پژوهش امری مهم و باعث حرکت ما به سمت جلو می شود ، سازمانی که در آن پژوهش نیست به نوعی خفته است.

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بیمه سلامت برگزار شد

صادقی رئیس امور اداری اداره کل بیمه سلامت خوزستان تاکید کرد : پرداختن به تحقیق و پژوهش نسبت به گذشته احساس می شود زیرا با پیشرفت دنیای ارتباطات ، پژوهش در توسعه فرآیند سازمانی نقش بسزایی دارد ، و نباید از کنار آن به سادگی گذشت .
فیضی رئیس حراست اداره کل بیمه سلامت ادامه داد : تحقیق و پژوهش باید جایگاه خود را پیدا کند پرداختن به موضوع پژوهش ارزشمند است انتظار می رود با خروجی های مثبت و اعلام فراخوان به تمام ادارات با جوی صمیمانه و دوستانه به این امر تحقق ببخشیم .

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بیمه سلامت برگزار شد

در ادامه این جلسه تعدادی از روسای ستادی با نظرات و پیشنهادات در اهمیت پژوهش و تحقق ان در راستای پیشبرد اهداف بیمه سلامت کشور در استان خوزستان تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.