تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 10:24
507 views

گرامیداشت مقام آزادگان در این روز از سیاوش علیجانی آزاده هشت سال دفاع مقدس

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان از آزاده هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان از آزاده هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد
بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن مدیر کل بیمه سلامت خوزستان با برگزاری مراسمی از آزاده هشت سال دفاع مقدس تجلیل بعمل آورد.

دکتر خسروی در آیین تجلیل از آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به رشادت و دلاور مردانی این حماسه تاریخی در کشور اظهار کرد :

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاههای مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. .

و امروز یادآور بازگشت غرور آفرین مردان آزاده ای است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند ، نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث، بلکه صبر و پایداری خانواده های این عزیزان ستودنی است. عرصه پر برکت دفاع مقدس، صحنه حضور مردان و زنان با ایمانی بود که با پیروی از تعالیم عالیه اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند حماسه ای به یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند. . در این روز جا دارد از  شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزاد مردان تشکر کنم  و بگویم سال های نگرانی به شوق دیدار به پایان رسید  و وعده الهی تحقق یافت.

 در پایان این مراسم مدیر کل بیمه سلامت خوزستان به سپاس گرامیداشت مقام آزادگان در این روز از سیاوش علیجانی آزاده هشت سال دفاع مقدس با اهداء لوح یادبود و هدیه  از ایشان تقدیر و تشکر کرد .

گرامیداشت مقام آزادگان گرامیداشت مقام آزادگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.