تاریخ انتشار : دوشنبه 2 نوامبر 2020 - 14:18
274 views

امام جمعه شهرستان دزفول:

سامانه رسیدگی الکترونیک  ابزاری برای نظارت بیشتر جهت ارائه درمان با کیفیت است

سامانه رسیدگی الکترونیک  ابزاری برای نظارت بیشتر جهت ارائه درمان با کیفیت است
 رئیس و جمعی از پرسنل اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول با حجةالاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، حجهالاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه دزفول در دیدار رئیس و جمعی از پرسنل اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول در هفته بیمه سلامت ضمن تبریک هفته بیمه سلامت به خدمات گسترده و متنوع بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: این اداره با بهره‌وری فراوان خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه می‌دهد.

امام جمعه دزفول افزود: بیمه موضوع زیرساختی و کلیدی در جامعه می‌باشد و یکی از شاخصهای پیشرفت و توسعه جامعه به خدمات بیمه و مؤلفه‌های اصلی سلامت برمی‌گردد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: عملکرد بیمه سلامت در شهرستان دزفول رضایت بخش است ولی هنوز جا دارد که خدمات بیشتر و بهتر ارائه داده و در تراز بالاتری از خدمات قرار بگیرد.

حجهالاسلام والمسلمین قاضی ارائه تسهیلات به روستاییان را امری پسندیده دانست و اظهار کرد: نگاه ویژه به روستاها و مناطق عشایری در راستای سیاستهای کلی نظام است که باید به مناطق محروم بیشتر رسیدگی شود؛ البته باید خدمات ارائه شده به روستاییان توسط دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمل تبلور یابد نه در حد شعار باقی بماند.

وی افزود: دزفول نسبت به دیگر شهرهای استان از امکانات درمانی بسیار خوبی برخوردار است، باید به تناسب ارائه حجم خدمات و درمان، کیفیت نیز مورد توجه واقع شود.

امام جمعه دزفول گفت: سامانه رسیدگی الکترونیک باید ابزاری برای نظارت بیشتر جهت ارائه درمان با کیفیت باشد.

همچنین رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول گزارش جامعی از عملکرد و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان ارائه داد و گفت: حدود ۲۱۵ هزار  بیمه شده بیمه سلامت در شهرستان دزفول وجود دارد که بیش از ۹۸ درصد ساکن دزفول و تعدادی از بیمه شدگان روستایی و عشایری هستند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دزفول افزود: بیمه شدگان شهرستان دزفول از مجموع بیمه شدگان بسیاری از استانها و مؤسسات طرف قرارداد این اداره در شهرستان از بسیاری از استانها بیشتر است.

وی تصریح کرد: بیمه سلامت شهرستان طرف قرارداد تمام داروخانه‌ها، آزمایشگاهها و مرا کز رادیولوژی؛ ۸۶ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص نیز طرف قرارداد بیمه سلامت می‌باشند و می‌توان گفت مؤسسات طرف قرارداد این اداره در شهرستان از بسیاری از استانها بیشتر است.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی الکترونیک به پرونده‌های بستری بیمارستان و بستری موقت بمنظور به حداقل رساندن مصرف کاغذ، رسیدگی سریعتر و در نهایت پرداخت سریعتر حق بیمه بیمارستان اجرا شده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.