تاریخ انتشار : جمعه 30 اکتبر 2020 - 20:40
313 views

استاندار خوزستان گفت:

بیمه سلامت خوزستان در ارتقای سطح رفاه مردم و کاهش هزینه‌های درمانی نقش مهمی دارد

بیمه سلامت خوزستان در ارتقای سطح رفاه مردم و کاهش هزینه‌های درمانی نقش مهمی دارد
بیمه سلامت در ارتقای سطح رفاه مردم و افزایش امید به زندگی در کشور، کاهش هزینه‌های درمانی برای افراد نقش مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان بیمه سلامت خوزستان به مناسبت هفته بیمه سلامت(سوم تا نهم آبان) در استانداری خوزستانضمن تبریک هفته بیمه سلامت،  کسب رتبه برتر بیمه سلامت خوزستان در جشنواره شهید رجایی را نشان دهنده تلاش های صورت گرفته برای ارائه خدمات قابل قبول به بیمه شدگان زیرپوشش دانست و افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا، هیچ گونه اختلالی در پرداختی‌ها به موسسه های طرف قرارداد ایجاد نشده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جبران هزینه‌های درمان از سوی بیمه سلامت اظهارداشت: در کشور ما احساس نیاز به بیمه‌های اجتماعی و تکمیلی بیشتر می‌شود و باید بتوانیم پاسخگوی نیاز منطقی مردم باشیم.
وی با ابراز خرسندی از نسخه نویسی الکترونیکی در مطب‌ها و تشکیل پرونده های الکترونیک در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی توسط بیمه سلامت استان افزود: این طرح بهره وری و سرعت عمل به اسناد پزشکی، تایید و پرداخت هزینه‌ها را افزایش داده است.
شریعتی گفت: امید است در بیمارستان‌های خصوصی با تشکیل پرونده الکترونیک توسط بیمه سلامت استان، گامی موثر در خدمت رسانی بهتر به مردم برداشته شد.

استاندار خوزستان گفت: با تلاش های صورت گرفته  توسط اداره کل بیمه سلامت استان پرداختی‌ها به موسسه‌های درمانی و دارویی طرف قرارداد به روز شده است.

 

 

 

 

.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.