رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان خبر داد :

بیمه سلامت خوزستان پیشرو در حوزه سلامت الکترونیک/تولید بیش از ۱۰۰ هزار نسخه الکترونیک

بیمه سلامت خوزستان پیشرو در حوزه سلامت الکترونیک/تولید بیش از ۱۰۰ هزار نسخه الکترونیک
 رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان گفت: بیمه سلامت خوزستان تاکنون با تولید بیش از ۱۰۰ هزار نسخه الکترونیکی، پیشرو در حوزه سلامت الکترونیک بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، کیوان بابادی رئیس اداره نظارت و ارزشیابی این اداره کل با اشاره به استقبال و همکاری پزشکان و موسسات طرف قرارداد، اظهار کرد: پزشکان و موسسات طرف قرارداد با همکاری و تعامل بهینه و اجرای دقیق نسخه نویسی الکترونیک می توانند موجب نتایج ارزنده ای در نظام سلامت شوند.

 

وی ضمن تشریح مزایای نسخه نویسی الکترونیک افزود: بروز رسانی مطالبات پزشکان و موسسات طرف قرارداد، اجرای گایدلاین ها و پروتکل های درمانی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تجویز و مدیریت هزینه های سلامت در آینده نظام سلامت را به دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: در سال گذشته ۸ شهرستان در استان خوزستان به صورت پایلوت فعالیت الکترونیک خود را آغاز کردند که موجب نتایج قابل توجهی از جمله تولید بیش از ۶۸ هزار نسخه الکترونیک و بروزرسانی پرداخت مطالبات مطب ها و موسسات فعال در حوزه الکترونیک، شد.

وی همچنین تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر آموزش مداوم الکترونیک بیمه سلامت خوزستان پنج تیم آموزشی از کارشناسان حوزه فنی اسناد پزشکی ، نظارت و ارزشیابی و اداره فناوری اطلاعات تشکیل شد.

بابادی بیان کرد: ۲ تیم آموزشی مستقر در اداره کل بیمه سلامت استان بصورت پنج روز در هفته در دو گروه مسئولیت آموزش و مدیریت کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، آموزش پزشکان و موسسات طرف قرارداد را بصورت عملی به عهده دارند.

رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان اضافه کرد: سه گروه دیگر نیز مطابق برنامه مسئولیت مدیریت و آموزش پزشکان و موسسات طرف قرارداد در شهرستان های استان خوزستان را به عهده دارند، و هر هفته در ۳ شهرستان کارگاههای حضوری گروهی را هدایت می کنند.

وی در پایان با اشاره به اجرای صحیح فرآیند آموزش الکترونیکی در کارگاهها تصریح کرد: به منظور تسهیل و تسریع در آموزش نسخه نویسی الکترونیک ،روشهای آموزشی متعددی در حال پیاده سازی و اجرا است ازجمله آموزش انفرادی در محل مطب یا موسسه ، ارسالCD آموزشی ، ارسال کلیپ های آموزشی و ایجاد کلاس از طریق فضای مجازی بصورت زنده ( live) از هفته قبل آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.