مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان خبر داد:

۱۰۳ میلیارد تومان به مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی پرداخت شد

۱۰۳ میلیارد تومان به مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی پرداخت شد
آخرین تمهیدات صورت گرفته توسط بیمه سلامت استان در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت استان ، آخرین تمهیدات صورت گرفته توسط بیمه سلامت استان در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: اولین اقدام پرداخت بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان به مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی بود.

او با اشاره به پرداخت اخیر بیمه سلامت به مراکز درمانی خوزستان، اظهار داشت: با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای، تلاش کردیم با تامین اعتبار پرداخت بدهی‌ها را دراین شرایط حساس جهت هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تسریع ببخشیم.

خسروی با اشاره به اهمیت پرداختی‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی، افزود: بیمه سلامت توجه ویژه‌ای به پرداخت‌های منظم به مراکز درمانی داشته و اعتقاد داریم این پرداخت ها، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش خدمات درمانی در این شرایط کنونی برای بیمه شدگان دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: تضمین کننده امنیت خاطر افراد در برابر بیماری و یکی از عوامل تهدیدکننده شهروندان در مراکز برای ارائه خدمات است. به این منظور بیمه سلامت برای ارائه خدمات بیشتر و ایجاد آرامش در بیمه شدگان و جلوگیری از بار ترافیکی خدمات درمانی قرارداد جدید با بیمارستان شهید نیاکی ارتش منعقد کرده است بیمه شدگان با مراجعه به این بیمارستان می‌توانند خدمات لازم را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: پرداخت اخیر به خدمات سطح یک روستایی به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان در مرحله چهارم و پنجم و بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای خسارت متفرقه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های خوزستان انجام شده است.

 در ادامه، با بیان اینکه به دانشگاه جندی شاپور اهواز بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان تا پایان مهرماه تسویه و علی الحساب آبان ۹۸ پرداخت شده است، اذعان داشت: همچنین بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۶۸ میلیون تومان بابت هزینه سطح یک روستایی پرسنلی مرحله (۱۰، ۹، ۸) پرداخت شده است.

علی خسروی درخصوص پرداخت بدهی به مراکز غیر از دولتی دانشگاهی تا پایان شهریور و مهرماه ۹۸، بیان کرد: بالغ بر ۴ میلیارد تومان به مراکز درمانی شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، درمانگاهی، پزشکان، مراکز جراحی محدود و بیمارستانی پرداخت شد.

او در تشریح جزییات پرداختی ها، افزود: مطالبات داروخانه‌های خصوصی در ماه‌های دی و بهمن ۹۷ به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان پرداخت و بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان بابت هزینه آبان ۹۸ پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در پایان عنوان کرد: مجموعه بزرگ سازمان بیمه سلامت در کشور و استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان عزیز در جهت حفظ سلامت آنها بکار گرفته و انتظار می‌رود مراکز ارائه خدمات بر کیفیت کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.