سرپرست مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) خبر داد:

۱۱۲ نفر از مسموم شدگان الکلی در اهواز بهبود یافتند

۱۱۲ نفر از مسموم شدگان الکلی در اهواز بهبود یافتند
۱۱۲ نفر از افرادی که بر اثر مصرف الکل متانول دچار مسمومیت شده و در این بیمارستان بستری بودند بهبود یافتند.

 

 

به گزارش خط مشی سلامت ، سرپرست مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) اهواز گفت: ۱۱۲ نفر از افرادی که بر اثر مصرف الکل متانول دچار مسمومیت شده و در این بیمارستان بستری بودند بهبود یافتند.

ساسان موگهی  با اشاره به افزایش آمار افراد دچار مسمومیت الکلی در اهواز اظهار داشت: از ۱۵ اسفند ماه تاکنون با مراجعه کنندگانی مواجه هستیم که بر اثر مصرف الکل تقلبی و یا الکل صنعتی دچار مسمومیت شده اند .

وی افزود: تا ۱۹ اسفند ماه ۱۷۰ نفر به علت مسمومیت ناشی از مصرف الکل به بیمارستان امام خمینی اهواز مراجعه کردند که از این تعداد دو سوم آنها بهبود یافته و با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند و یک سوم نیز مراحل درمانی را سپری می کنند.

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره) اهواز ادامه داد: تعدادی از بیماران نیز وضعیت وخیمی داشتند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده‌اند.

وی بیان کرد: باتوجه به تعداد بالای افراد مراجعه کننده و وضعیت‌ این بیماران ، بسیاری از پرسنل بیمارستان امام خمینی اهواز باوجود اینکه نوبت کاری آنها به پایان رسیده بود به بیمارستان فراخوانده شدند و در حال خدمت رسانی به بیماران هستند .

موگهی تصریح کرد : همچنین دانشگاه علوم پزشکی و سایر بیمارستان های اهواز نیز به خوبی ما را برای مداوای این بیماران، حمایت کرده اند تا به خوبی بتوانیم این بحران را مدیریت کنیم .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.