تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دسامبر 2020 - 16:24
703 views

روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان :

کسب نشان روابط عمومی برتر کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت خوزستان

کسب نشان روابط عمومی برتر کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت خوزستان
کسب نشان روابط عمومی برتر توسط بیمه سلامت خوزستان خبر داد.

بر اساس ارزیابی از فعالیتها و عملکرد در هفته بیمه سلامت که توسط روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران به عمل آمده،روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر کشوری انتخاب شد.

با توجه به ساختار و عملکرد روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین دیدار  و گفتگو با مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص اهداف و برنامه های سازمان مورد ارزیابی قرار داده شد.

روابط عمومی بیمه سلامت  خوزستان عنوان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته  از عملکرد و فعالیت های ادارات کل استانی و با توجه به ارزیابی های بعمل آمده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ، روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان در بین بیش از ۳۱ روابط عمومی اداره کل سازمان بیمه سلامت ایران،به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.

 

روابط‌عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان با اشاره بر ضرورت همراهی و همکاری روابط عمومی‌ها در اقناع و تغییر نگرش مردم گفت: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که مردم، ارتباط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می‌کنند و امروز وظیفه ما دست‌اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل را با ارتباطات و کمپین‌های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد، تقویت کنیم.

 وی بر لزوم توسعه روابط عمومی هوشمند و همچنین جدیت در ارائه تحلیل‌های موشکافانه، راهگشا و حرفه‌ای توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید نقش جهت دهی، ارائه راه‌حل و مشاوره مدیر ارشد سازمان را ایفا کند که ایفای این مسوولیت در بخش ارتباطات الکترونیکی حساس‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

روابط عمومی بیمه سلامت خاطر نشان کرد: به دلیل افزایش درصد پیشرفت محسوس در توسعه ارتباطات، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای عرصه روابط عمومی نقش موثر رسانه‌ها با جامعه هدف است.

که با مشارکت و ارتباط تنگاتنگ با روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون درخصوص برنامه ‌ها و و تغییرات پیش‌روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و بهترین را معرفی عملکرد آنها در جامعه بازتاب می کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.