تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 نوامبر 2019 - 15:37
462 views

لکی زاده

نشست مشترک کمیته امداد خوزستان با مدیر کل بیمه سلامت استان

نشست مشترک کمیته امداد خوزستان با مدیر کل بیمه سلامت استان

نشست مشترک کمیته امدادخوزستان با مدیر کل بیمه سلامت استان در دفتر مدیر کل این اداره برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان،علی خسروی در این نشست ضمن تاکید بر همکاری و تعامل مشترک، اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت

نشست مشترک کمیته امدادخوزستان با مدیر کل بیمه سلامت استان در دفتر مدیر کل این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان،علی خسروی در این نشست ضمن تاکید بر همکاری و تعامل مشترک، اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت وجود ندارد.

وی افزود : از ابتدای سال جاری با تحت پوشش قرارگرفتن مددجویان کمیته امداد زیر نظر بیمه سلامت سبب شد تا آنها از ارائه خدمات یکسان با سایر بیمه شدگان بهره مند شوند و بیمه سلامت خوزستان تمام تلاش خود را برای بالا بردن خدمات بیشتر در جهت رفاه حال مددجویان انجام می دهد.

خسروی با اشاره به جمعیت ۷۵ هزارنفری مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت، اضافه کرد : از ابتدای امسال قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه، مددجویان برای دریافت دفترچه بیمه به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و ارائه خدمات به این گروه از افراد با دفترچه بیمه سلامت انجام شود. تا به امروز  ۳۰ هزار دفترچه برای مددجویان صادر شده و باید ۴۵ هزار دفترچه دیگر بر اساس آمارهای کمیته امداد صادر شود اما به دلیل آنکه مددجویان در مراجعه و صدور دفترچه تعلل می‌کنند،به تاخیر افتاده است .

وی در تکمیل مطلب فوق، عنوان کرد: تعداد مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خوزستان یک هزار و ۸۰۰ واحد در ۵۳ بیمارستان است، که مددجویان با ارائه نامه ارجاع پزشک خانواده می تواند خدمات دریافت کنند.

در ادامه این نشست، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد خوزستان کمیته امداد گفت: یکی از سازمان‌هایی است که مطابق باسیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی به سمت جلو حرکت می‌کند و رویکرد این نهاد تمرکز بر توانمندسازی جامعه‌ی هدف با سه محور توانمندسازی فکری ـ فرهنگی، اجتماعی و از همه مهم‌تر توانمندسازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت است.

وی در ادامه افزود: ۱۰۱ هزار خانواده خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که ۶۰ درصد این خانواده ها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند و همچنین حدود هفت هزار نفر از دانشجویان خوزستان تحت حمایت این نهاد می باشند.

موصلی با اشاره به مشکلات زنان سرپرست خانواده ها بیان کرد:  ۶۰ درصدافراد تحت پوشش را زنان  تشکیل می دهند و به همین دلیل امکان صدور دفترچه برای اعضاء سرپرست وجود ندارد، و نمی توانند برای فرزندان خود دفترچه تهیه کنند.

در پایان بررفع مشکلات مددجویان در زمینیه درمانی و بیمه ای تاکید شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.