تاریخ انتشار : یکشنبه 13 ژوئن 2021 - 8:06
444 views

روایت مهاجم سابق تیم ملی ازملاقات با یک مدیرکل بیمه،

ملاقات یک فوتبالیست تیم ملی با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان/ بهره مندی فوتبالیست ها از خدمات بیمه سلامت

ملاقات یک فوتبالیست تیم ملی با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان/ بهره مندی فوتبالیست ها  از خدمات بیمه سلامت
میلاد میداودی: اولین بار است با یک مدیر بیمه دستگاه دولتی ملاقات می کنم!

میلاد میداودی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال که برای نخستین بار با یک مدیر بیمه دولتی ملاقات می کند، عنوان کرد: تاکنون تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نگرفته ام ، از اینکه اکثر مردم فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها وضع مالی خوبی دارند و نیازی به بیمه ندارند گله‌مند است و داشتن بیمه را یکی از مهمترین مسائل برای ورزشکاران عنوان می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، میلاد میداودی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال در حاشیه دیدار با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: شناخت و درک درستی از ساختار نظام بیمه در کشور نداشتم، تا امروز در یک دیدار دوستانه با مدیرکل بیمه سلامت استان به گفتگو نشستیم.

مهاجم سابق تیم استقلال ادامه داد: با راهنمایی دکتر خسروی با این بیمه بزرگ آشنا شدم و متوجه شدم بیمه سلامت خدمات گسترده ای در سطح استان به اقشارکم درآمد و فاقد پوشش هرگونه بیمه ای با نام صندوق همگانی  ارائه می دهد و بیش از ۶۵ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت را روستائیان در استان تشکیل می دهند.

وی افزود: بیمه سلامت خوزستان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمات نوینی به بیمه شدگان در استان ارائه می دهد، برای من جالب بود که فوتبالیست ها هم می توانند یکی از صندوق های همگانی و ایرانیان را انتخاب و از خدمات بیمه سلامت در مراکز خصوصی و دولتی بهره مند شوند.

بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اجرای طرح های نوین در بیمه سلامت اظهار خرسندی کرد و افزود: ارائه خدمات در بستر الکترونیک، راه گشای بسیاری از مشکلات درمان و  حوزه بیمه ای در کشور را مرتغع خواهد کرد.

وی همچنین یادآوری کرد:‌ من تاکنون بیمه نبودم و به صورت شخصی کارهای درمانی‌ام را انجام می دادم. تصمیم دارم با راهنمایی خوب دکتر خسروی  تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرم و دوستان خود را به این بیمه دعوت می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.