تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 مارس 2019 - 11:03
331 views

پیام مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به بیمه شدگان سلامت در سراسر استان خوزستان

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان : تمهیدات لازم احتمال وقوع سیل به بیمه شدگان سلامت در نظر گرفته شد

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان : تمهیدات لازم احتمال وقوع سیل به بیمه شدگان سلامت در نظر گرفته شد
تمهیدات لازم احتمال وقوع سیل به بیمه شدگان سلامت در نظر گرفته شد

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان با صدور پیامی  از تمهیدات در نظرگرفته شده اداره کل بیمه سلامت خوزستان در زمان وقوع سیل به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در سراسر استان خوزستان خبر داد.

در متن پیام دکتر علی خسروی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و  ضمن عرض  تبریک فرارسیدن سال جدید به عموم مردم شریف خوزستان  و با ابراز همدردی با مردم استان گلستان گفت :
حادثه ناگوار سیل در استان گلستان و خرابی‌های سنگین در منازل، مزارع و اماکن عمومی که خسارت‌های زیادی را متوجه مردم آن‌ مناطق کرده است، موجب تاسف و اندوه اینجانب و آحاد مردم شریف استان خوزستان گردید.
لذا با پیش بینی هوا شناسی مبنی بر وقوع احتمالی سیل در استان خوزستان  ، بنا به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک رسانی به سیل زدگان و آوارگان، اداره کل  بیمه سلامت خوزستان تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در نظر گرفته شده است.  دکتر علی خسروی با  اشاره به اقدامات صورت گرفته بیان کرد : تمهیدات لازم در جهت سهولت پذیرش بیمه شدگان عزیز در مراکز درمانی از جمله پذیرش بر اساس کد ملی و نیز صدور دفترچه در کمترین زمان ممکن، صورت گرفته شده است .

در ادامه خسروی افزود:بیمه شدگان محترم سطح ۱  روستایی و  سطح ۲  در سراسر استان نگران دریافت ارائه خدمات درمانی لازم در زمان مراجعه به مراکز درمانی را نداشته باشند.بیمه شدگان محترم تحت پوشش بیمه سلامت با در دست داشتن کارت ملی و یا ارائه شماره ملی به پذیرش مراکز درمانی در کمترین زمان تحت درمان قرار خواهند گرفت .

در پایان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان از تمام مسئولین استان درخواست کرد در زمان وقوع چنین شرایط بحرانی که خسارت های جبران ناپذیری  به روستائیان عزیز وارد میشود آنها  را بیش ازگذشته یاری کنیم تا تحمل این شرایط بر آنهاسخت نشود.

یاعلی مدد

علی خسروی
چهارم فروردین ۱۳۹۸

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.