تاریخ انتشار : جمعه 5 ژوئن 2020 - 18:29
470 views

 نماینده مردم شوشتر و گتوند عنوان کرد:

بیمه سلامت خوزستان پشتوانه بزرگ در توسعه زیر ساخت های سلامت استان

بیمه سلامت خوزستان پشتوانه بزرگ در توسعه زیر ساخت های سلامت استان
علی خسروی مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان با سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

نماینده شوشتر و گتوند گفت: بیمه سلامت خوزستان پشتوانه بزرگ در توسعه زیر ساخت های سلامت استان است‌.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان؛سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: بیمه سلامت خوزستان با اقدامات به موقع به عنوان یک پشتوانه بزرگ نقش مهمی در پیشرفت سلامت و توسعه زیر ساخت های استان را ایفاء کرده است.

گیلانی با اشاره به نقش موثر سازمان بیمه سلامت کشور در حمایت از اقشار ضعیف بیان کرد: سازمان بیمه سلامت کشور همواره در پی بهبود بخشیدن به خدمات و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان، در چهار سال گذشته و در بدو شروع مجلس یازدهم در سطح کشور و خصوصا در استان خوزستان انجام داده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت کشور با توانسته با حمایت و تحت پوشش قراردادن اقشار کم درآمد و ضعیف در جامعه اقدامات چشمگیری در توسعه زیر ساخت های سلامت استان ایجاد کند.

وی با اشاره به پرداخت های منظم بیمه سلامت خوزستان یادآور شد: بیمه سلامت در یکسال اخیرا با نظم بخشیدن در پرداخت ها تا فروردین ماه سال جاری تاثیر چشمگیری در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان در استان داشته ، و این نظم بخشی در پرداخت ها سبب شد که بیمارستان ها بیماران بیشتری را پذیرش و درمان کنند.

گیلانی در پایان از مدیرکل و هئیت همراه جهت پیگیری های میدانی و تعامل با مسئولان شهرستان شوشتر و گتوند در جهت ارتقاء سلامت بیمه شدگان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.