تاریخ انتشار : جمعه 30 اکتبر 2020 - 19:45
252 views

نماینده مردم دشت‌‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی:

باید از تمام ظرفیت‌های خوزستان جهت توسعه بیمه سلامت استان استفاده شود

باید از تمام ظرفیت‌های خوزستان جهت توسعه بیمه سلامت استان استفاده شود
ساعدی با بیان اینکه مجمع نمایندگان خوزستان اعتقاد راسخی به بیمه سلامت و خدمات آنها دارد گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوزستان در جهت توسعه بیمه سلامت استان استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، «قاسم ساعدی» امروز (پنج‌شنبه ۸ آبان) در حاشیه افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت دشت آزادگان اظهار کرد: برنامه‌هایی که در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح می‌شوند، برنامه‌های تحول گرا هستند که همه ساختار بیمه سلامت کشور را متاثر و کارها را برای بیمه‌شدگان تسهیل کرده است.

 


 
نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمه سلامت به عنوان یکی از موفق‌ترین نهادها و سازمان‌ها در کیمسیون تلفیق، تصویب بودجه‌ها، تامین نیازمندی‌ها و خلاهای مالی و برنامه‌ای در سطح کشور است.
 
وی تصریح کرد: این بیمه مورد حمایت نمایندگان مجلس قرار گرفته و نمایندگان خوزستان در کمیسیون تلفیق حمایت‌های تمام‌قد خود را از این سازمان اعلام کرده و همه نمایندگان اعتقاد راسخی به بیمه سلامت و خدمات آنها دارند.
 
ساعدی ادامه داد: امیدوارم با برنامه‌های جدید وزارت بهداشت و درمان و دست‌اندرکاران بیمه سلامت این بیمه سازمان یافته و متناسب با قرن ۲۱ و خدمات‌رسان پیش رفته و کار خدمات رسانی را با حداقل مشکلات برای مردم به عنوان تسهیل‌گر واقعی انجام دهند.
 
وی اضافه کرد: همچنین این بیمه کار درمان، پرداختی‌ها، بستن قراردادها با مراکز درمانی دولتی و خصوصی به خوبی انجام داده است.
 
نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان یاد آور شد: باید از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در سطح خوزستان نسبت به توسعه بیمه سلامت در شهرستان‌های محروم و مر‌کزی خوزستان استفاده کرد
خوزستان نسبت به توسعه بیمه سلامت در شهرستان‌های محروم و مر‌کزی خوزستان استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.