معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بیمه سلامت خبر داد:

الکترونیکی شدن نظر سنجی تکریم ارباب رجوع در بیمه سلامت خوزستان

الکترونیکی شدن نظر سنجی تکریم ارباب رجوع در بیمه سلامت خوزستان
نظر سنجی تکریم ارباب رجوع در میز خدمت بیمه سلامت خوزستان الکترونیکی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی مدیر توسعه و پشتیبانی بیمه سلامت استان با اشاره به لزوم اخذ میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی و اداری جهت پایش عملکردها عنوان کرد: به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به بیمه شدگان و برخورد مناسب مدیران و کارکنان با بیمه شدگان مراجعه کننده به میز خدمت، طرح الکترونیک شدن نظر سنجی بلافاصله بعد از دریافت خدمت در تایید دارو، اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاه‌های دولتی ، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در قالب طرح تکریم بیمه شدگان و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری توسط سازمان بیمه سلامت کشور در دستور کار قرار دارد.

رضایی ادامه داد: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت استان خوزستان با مراجعه به میز خدمت و دریافت خدمات بلافاصله با ارسال لینک نظر سنجی از طریق پیامک از میزان رضایت رمندی ارائه خدمات توسط کارکنان این اداره مطلع خواهیم شد.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بیمه سلامت خوزستان یادآور شد: این طرح با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در راستای رسالت واقعی سازمان بیمه سلامت کشور به منظور توسعه نظام سلامت ، همگام با تغییرات و تحولات داخلی و بهره گیری از فناوری نوین، تکریم بیمه شدگان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.