تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 مارس 2020 - 15:46
207 views

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان :

از زحمات یک ساله اصحاب رسانه خوزستان تقدیر شد

از زحمات یک ساله اصحاب رسانه خوزستان تقدیر شد
بمناسبت فرارسیدن سال جدید طی مراسمی اززحمات یکساله گذشته اصحاب رسانه استان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان بمناسبت فرارسیدن سال جدید طی مراسمی اززحمات یک ساله  اصحاب رسانه استان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان،علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به نقش تاثیرگذاررسانه‌ها در زمینه های اجتماعی، اقتصادی در جامعه گفت: تاکنون به اثرگذاری که رسانه‌ها دارند پی نبرده‌ایم و این عامل عقب افتادگی ما است.
 علی خسروی در این مراسم ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۹۹ عنوان کرد: رسانه‌ها بیشتر از تفکرات مردم در این برهه حساس خبر دارند،اگر ما کار مبارزه با ویروس کرونا را به دست رسانه‌ها می‌سپردیم، بسیار موفق‌تر بودیم. متاسفانه ما تاکنون به اثرگذاری که رسانه‌ها دارند پی نبردیم و این عامل عقب افتادگی ما است.

خسروی افزود: رسانه‌ها اکنون بیشتر از هر نهاد و ارگانی می‌توانند در بازدارندگی مردم در سفر به دیگر شهرهای استان برای جلوگیری از شیوع و ازدیاد بیماری کرونا در شهرهای دیگر کمک کنند. همچنین لازم به ذکر است تا حدود زیادی این بیماری در مرکز تضعیف شده است و لذا بهتر است مردم مسافرت‌های دورن استانی خود را کم کنند.
در پایان این مراسم مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اهداء کارت هدیه ازاصحاب توانمند رسانه استان که در طول یکسال پر فراز و نشیب بحرانی کشور واستان خالصانه با پوشش خبری، بیمه سلامت را درارائه هرچه بهتر خدمات یاری کردند، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.