شماره : 6437
11 / 7 / 2021 - 9:58

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان :؛

 ارائه خدمات نوین بیمه سلامت با سامانه سرویس‌های شهروندی

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ،از راه‌اندازی سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت برای بیمه‌شدگان با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب خبر داد و گفت: این سامانه به منظور تسهیل ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و با هدف کاهش کاربرد دفترچه‌های کاغذی و نسخه‌نویسی الکترونیک راه‌اندازی شده است؛

 

 

به گزارش خط مشی سلامت، علی خسروی با اشاره به فعالیت سامانه شهروندی غیرحضوری عنوان کرد: بیمه شده می‌تواند با کد ملی و شماره همراه وارد سامانه و احراز هویت شود، عکس تغییر دهد، اعتبار دفترچه را تامین کند.
وی افزود: بزودی از طریق اپلیکیشن موبایل هم می توانند این اقدام را انجام دهند.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ادامه با پرداختن به جزئیات کاربرد این سامانه یادآور شد: سامانه غیرحضوری شهروند کلیه خدمات سرپایی را می‌تواند نظارت و کنترل کند.
وی تصریح کرد: این سامانه برای بیمه‌های تکمیلی هم کاربرد دارد.

خسروی خاطر نشان کرد: همچنین یک سامانه ثبت شکایات نیز وجود دارد که متقاضی مطالبه‌گری، شهروندان و تمامی بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc
از خدمات غیرحضوری نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس ، تمدید اعتبار ، مشاهده کلیه نسخ وسایر امکانات این سرویس استفاده نمایند .

 

 

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6437 توسط salamat و در روز یکشنبه 11 جولای 2021 ساعت 09:58:34
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6434
11 / 7 / 2021 - 9:48

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول:؛

عملکرد بیمه‌ سلامت رضایت بخش است/ پرداخت سریع مطالبات موجب کاهش فشار بر بیمارستان شده است

عملکرد بیمه سلامت را رضایت بخش اعلام کرد. ؛

عملکرد بیمه‌ سلامت رضایت بخش است/ پرداخت سریع مطالبات موجب کاهش فشار بر بیمارستان شده است

به گزارش خبرنگار خط مشی سلامت، دکتر مسعود اسدی نیا در نشست بررسی چالش های نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان دزفول گفت:

با هدف ایجاد ارتقای کیفی برنامه های بیمه سلامت در استان و افزایش اثر بخشی در ارتقای شاخص های کمی پروژه نسخه نویسی الکترونیک در بیمارستان های دانشگاهی از اردیبهشت ماه سال جاری، دانشگاه علوم پزشکی دزفول عملکرد بیمه سلامت را رضایت بخش اعلام کرد. 

 

 معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عملکرد مثبت بیمه سلامت در استان عنوان کرد: تا به حال پرداخت مطالبات از هیچ سازمان بیمه گری به این سرعت در یک بازه زمانی کوتاه سابقه نداشته و این با تلاش ، مدیر ، معاونین و روسای ستادی در یک مجموعه بزرگ و موفق امکان پذیر است.

 

اسدی نیا،از الکترونیکی کردن خدمات حوزه سلامت به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای کاهش هزینه ها در این حوزه یاد کرد.

 

 وی تصریح کرد: در وضعیت شیوع کرونا در استان پرداخت به موقع مطالبات سختی کار از دوش کادر درمان کاسته شد و توانستیم با آسودگی خاطر ادامه دهیم.

 

دکتر اسدی نیا این مساعدت و مشارکت را مهم عنوان کرد و گفت: مجموعه بیمه سلامت در دو سال گذشته با تحول در توسعه نظام سلامت، مسئولیت پذیری در درمان بیمه شدگان را سرلوحه امور خود قرار داده است.

وی ادامه داد: گام های موثر بیمه سلامت در نظام بیمه ای استان نگرشی نوین در راستای تعهد به سلامت در بی نیازی از دغدغه درمان بیمه شدگان را فراهم کرده است.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6434 توسط salamat و در روز ساعت 09:48:46
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6432
11 / 7 / 2021 - 9:22

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:؛

لزوم آماده سازی نرم افزارهای هماهنگ جهت اجرای نسخه نویسی الکترونیکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تهیه زیرساخت‌های نرم افزاری را بخشی از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای نسخه الکترونیک دانست و افزود: باید نرم افزار های هماهنگ داشته باشیم که بدون اتلاف وقت، در یک بستر متناسب کار را پیش ببریم.؛

فرهاد ابول نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خط مشی سلامت گفت:  تسریع بخشیدن در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک مستلزم فراهم بودن نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز است که باید به طور کامل در اختیار و به سهولت قابل استفاده برای کاربران باشد.
  وی افزود: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد؛ ازجمله اینکه مسیر استفاده برای بیمه های مختلف متفاوت است، بنابراین پزشک برای بیمه تامین اجتماعی با یک سیستم و برای بیمه سلامت باید با یک سیستم دیگر کار کند که کار را سخت و استقبال پزشکان را کم کرده است.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح  کرد: در نسخه نویسی الکترونیک مزایای بسیاری داریم، از جمله اینکه اشکال در خواندن نسخه حذف و داروها شخصی می شود، داروهای خارج از دارونامه رسمی کشور تجویز نمی شود، بنابراین باید به سمت نسخه نویسی الکترونیک برویم، اما باید از نظر زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مساعدت هایی بیشتری شود؛ تا این تغییر به درستی انجام شود، برای این منظور باید برنامه ریزی هوشمندی داشته باشیم و در مقابل مزایای خوبی به دست آید.  

ابول نژادیان با اشاره به تحول ساختار مدیریتی بیمه سلامت از سال ۹۶ به بعد اظهار داشت: بدون تردید پیشرفت و توسعه پایدار امروز عرصه نظام سلامت در استان، مرهون تلاش و زحمات مدیریت و همکاران متعهد و دلسوز بیمه سلامت است.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6432 توسط salamat و در روز ساعت 09:22:51
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6422
13 / 6 / 2021 - 8:06

روایت مهاجم سابق تیم ملی ازملاقات با یک مدیرکل بیمه،؛

ملاقات یک فوتبالیست تیم ملی با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان/ بهره مندی فوتبالیست ها از خدمات بیمه سلامت

میلاد میداودی: اولین بار است با یک مدیر بیمه دستگاه دولتی ملاقات می کنم!؛

میلاد میداودی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال که برای نخستین بار با یک مدیر بیمه دولتی ملاقات می کند، عنوان کرد: تاکنون تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نگرفته ام ، از اینکه اکثر مردم فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها وضع مالی خوبی دارند و نیازی به بیمه ندارند گله‌مند است و داشتن بیمه را یکی از مهمترین مسائل برای ورزشکاران عنوان می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، میلاد میداودی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال در حاشیه دیدار با مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: شناخت و درک درستی از ساختار نظام بیمه در کشور نداشتم، تا امروز در یک دیدار دوستانه با مدیرکل بیمه سلامت استان به گفتگو نشستیم.

مهاجم سابق تیم استقلال ادامه داد: با راهنمایی دکتر خسروی با این بیمه بزرگ آشنا شدم و متوجه شدم بیمه سلامت خدمات گسترده ای در سطح استان به اقشارکم درآمد و فاقد پوشش هرگونه بیمه ای با نام صندوق همگانی  ارائه می دهد و بیش از ۶۵ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت را روستائیان در استان تشکیل می دهند.

وی افزود: بیمه سلامت خوزستان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، خدمات نوینی به بیمه شدگان در استان ارائه می دهد، برای من جالب بود که فوتبالیست ها هم می توانند یکی از صندوق های همگانی و ایرانیان را انتخاب و از خدمات بیمه سلامت در مراکز خصوصی و دولتی بهره مند شوند.

بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اجرای طرح های نوین در بیمه سلامت اظهار خرسندی کرد و افزود: ارائه خدمات در بستر الکترونیک، راه گشای بسیاری از مشکلات درمان و  حوزه بیمه ای در کشور را مرتغع خواهد کرد.

وی همچنین یادآوری کرد:‌ من تاکنون بیمه نبودم و به صورت شخصی کارهای درمانی‌ام را انجام می دادم. تصمیم دارم با راهنمایی خوب دکتر خسروی  تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرم و دوستان خود را به این بیمه دعوت می کنم.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6422 توسط salamat و در روز یکشنبه 13 ژوئن 2021 ساعت 08:06:26
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6418
3 / 1 / 2021 - 23:01

با حضور سرپرست قرارگاه خوزستان انجام شد؛

برگزاری جلسه قرارگاه جهادی رهروان ولایت خوزستان در مسجد سلیمان

جلسه قرارگاه جهادی رهروان ولایت در شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست قرارگاه جهادی استان ،رئیس و معاونین قرارگاه این شهرستان برگزار شد.؛

به گزارش خبرنگار خط مشی سلامت، قرارگاه، جلسه قرارگاه جهادی رهروان ولایت در استان خوزستان به سرپرستی اتابک پژوهان، رئیس قرارگاه استان و به منظور بررسی ظرفیت ها و بسترهای مسجدسلیمان در مسجد امام محمدباقر(ع) این شهرستان برگزار شد.
پژوهان در این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای مسجدسلیمان ، بر تسریع کمک رسانی و حضور فعال‌ نیروهای جهادی این شهرستان در مناطق کم برخوردار تأکید کرد.
سرپرست قرارگاه جهادی رهروان ولایت با بیان اینکه جذب افراد صاحب نظر و دارای روابط اجتماعی بالا در ایجاد کارگروه های تخصصی، در جهت پیشبرد اهداف قرارگاه اظهار کرد: باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از نیروهای جهادی و متخصص برای راه اندازی کارگاههای تولیدی در مسیر توسعه اشتغال بهره ببریم.
وی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق کم برخوردار می تواند به عنوان یک نیروی کارآمد در اجرای اهداف قرارگاه موثر و راهگشا باشد .
پژوهان ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، از شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگی و تعامل متقابل نیروهای فعال جهادی می توانیم گام های بلندی در توسعه عمران مناطق کم برخوردار این شهرستان برداریم.
در پایان این جلسه، نیروهای جهادی قرارگاه رهروان ولایت مسجدسلیمان در ابتدا اقدامات صورت گرفته در این شهرستان را تشریح و با ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص مشکلات موجود به گفتگو پرداختند.
پژوهان در پایان برگزاری جلسه قرارگاه جهادی، از اقدام جهادی و انقلابی جوانان مسجدسلیمان در کمک‌رسانی به این مناطق قدردانی کرد.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6418 توسط salamat و در روز یکشنبه 3 ژانویه 2021 ساعت 23:01:56
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6410
7 / 12 / 2020 - 16:24

روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان :؛

کسب نشان روابط عمومی برتر کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت خوزستان

کسب نشان روابط عمومی برتر توسط بیمه سلامت خوزستان خبر داد.؛

بر اساس ارزیابی از فعالیتها و عملکرد در هفته بیمه سلامت که توسط روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران به عمل آمده،روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر کشوری انتخاب شد.

با توجه به ساختار و عملکرد روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین دیدار  و گفتگو با مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص اهداف و برنامه های سازمان مورد ارزیابی قرار داده شد.

روابط عمومی بیمه سلامت  خوزستان عنوان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته  از عملکرد و فعالیت های ادارات کل استانی و با توجه به ارزیابی های بعمل آمده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ، روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان در بین بیش از ۳۱ روابط عمومی اداره کل سازمان بیمه سلامت ایران،به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.

 

روابط‌عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان با اشاره بر ضرورت همراهی و همکاری روابط عمومی‌ها در اقناع و تغییر نگرش مردم گفت: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که مردم، ارتباط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می‌کنند و امروز وظیفه ما دست‌اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل را با ارتباطات و کمپین‌های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد، تقویت کنیم.

 وی بر لزوم توسعه روابط عمومی هوشمند و همچنین جدیت در ارائه تحلیل‌های موشکافانه، راهگشا و حرفه‌ای توسط روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید نقش جهت دهی، ارائه راه‌حل و مشاوره مدیر ارشد سازمان را ایفا کند که ایفای این مسوولیت در بخش ارتباطات الکترونیکی حساس‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

روابط عمومی بیمه سلامت خاطر نشان کرد: به دلیل افزایش درصد پیشرفت محسوس در توسعه ارتباطات، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای عرصه روابط عمومی نقش موثر رسانه‌ها با جامعه هدف است.

که با مشارکت و ارتباط تنگاتنگ با روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون درخصوص برنامه ‌ها و و تغییرات پیش‌روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و بهترین را معرفی عملکرد آنها در جامعه بازتاب می کنند.

 

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6410 توسط salamat و در روز دوشنبه 7 دسامبر 2020 ساعت 16:24:09
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6400
15 / 11 / 2020 - 14:16

رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک خبر داد:؛

شهروندان شهرستان اندیشمک از مزایای طرح رایگان صدور دفترچه بیمه سلامت برخوردار می شوند

صدور دفترچه بیمه سلامت رایگان با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی مردم از هزینه های درمانی، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان بدون الزام به ارزیابی وسع در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.؛

رضا دلفان رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک در گفتگو باخبرنگار خط مشی سلامت اظهار کرد : تا پایان سال جاری، متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورت سکونت در شهر می‌توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار شش ماهه برخوردار شوند، این گروه از بیمه شدگان مطابق ضوابط جاری صرفاً امکان استفاده از خدمات بخش دولتی را خواهند داشت و برای این افراد دفترچه بیمه ۱۲ برگی صادر و تحویل خواهد شد

وی بیان کرد :همشهریان گرامی در شهرستان اندیمشک می توانند با مراجعه به سایت سازمان بیمه سلامت به نشانی http://www.ihio.gov.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب ، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دلفان افزود :بیمه شدگانی که تاریخ اعتبار دفترچه سلامت آنان به اتمام رسیده ،نیاز به مراجعه حضوری ندارند و به طور سیستمی تمدید اعتبار دفترچه آنان انجام شده است البته برای اطمینان از صحت اعتبار می توانند با شماره گیری #۱۶۶۶* اطلاع حاصل نمایند

رضا دلفان در ادامه از اقدامات بیمه سلامت در زمان شیوع کرونا یاد آورد شد و گفت :
با توجه به اینکه بیمه سلامت اندیمشک بیشترین مراجعین را این شهرستان دارد ، با تمهیدات در نظر گرفته شده این میزان حجم مراجعه به یک دهم کاهش پیدا کرده است.

رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک تسریع کرد:  پرداخت های شش ماه اول سال ۹۹ در حوزه بستری شصت و دو میلیارد ریال و در حوزه سرپایی بیش از سی وپنج میلیارد ریال بوده که به موسسات درمانی شهرستان پرداخت شده است.

 

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6400 توسط salamat و در روز یکشنبه 15 نوامبر 2020 ساعت 14:16:52
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6389
14 / 11 / 2020 - 13:14

رئیس اداره اسناد پزشکی بیمه سلامت خوزستان:؛

بیمه سلامت خوزستان برای درمان بیماران کرونایی ۲۲ میلیارد تومان هزینه کرده است

با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه  98 در کشور بیمه سلامت خوزستان بالغ بر 22 میلیارد تومان تاکنون جهت درمان این بیماران هزینه کرده است.؛

اصغر داودی رئیس اداره اسناد پزشکی بیمه سلامت خوزستان در گفتگو با خبرنگار خط مشی سلامت جزئیات خدمات به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت را تشریح کرد.

رئیس اسناد پزشکی بیمه سلامت خوزستان با اشاره به نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان عنوان کرد: در سال ۹۸ اداره کل بیمه سلامت خوزستان بالغ بر ۶۵۲ میلیارد تومان برای درمان بیماران هزینه کرده است. که از این میزان مبلغ ۴۲۶ میلیارد تومان در بخش بستری و ۲۲۶ میلیارد تومان در بخش سرپایی و مبلغ ۷۶ میلیارد تومان در بخش دارویی هزینه شده است.
وی افزود: حدود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار بار مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد ثبت شده که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بار مراجعه دارویی و همچنین ۲ میلیون بار مراجعه سرپایی و ۲۰۰ هزار بار مراجعه  بستری در استان وجود داشته است.

داودی در ادامه بیان داشت: بالغ بر چهار هزار و پانصد بیمار مبتلا به کرونا از خدمات بیمه سلامت خوزستان استفاده کرده‌اند. 

وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه  ۹۸ در کشور بیمه سلامت خوزستان بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان تاکنون جهت درمان این بیماران هزینه کرده است.
رئیس اسناد پزشکی بیمه سلامت خوزستان با تشریح ارائه خدمات به بیماران کرونایی گفت : بیش از۹۰ درصد هزینه بیماران کرونایی پرداخت می‌شود، میانگین هزینه پرداخت‌شده بابت هر بیمار مبتلا به کرونا حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

داودی تسریع کرد:البته هزینه بیمارانی که در icu‌ بستری می‌شوند، بسیار بالاتر از این میزان است.

وی در پایان گفت:درمان برخی بیماران مبتلا به کرونا تا ۸۰ میلیون تومان هزینه دارند.

 

 

 

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6389 توسط salamat و در روز شنبه 14 نوامبر 2020 ساعت 13:14:49
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6386
11 / 11 / 2020 - 12:55

خبرخوش اداره کل بیمه سلامت خوزستان ؛؛

دفترچه بیمه سلامت بدون ارزیابی وسع رایگان صدور و تمدید می شود

با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی موجود، دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان بدون ارزیابی وسع در اختیار افرادی که تحت هیچگونه بیمه‌ای نیستند، قرار می گیرد.؛

 معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خوزستان گفت: دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان در دوره شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا بدون الزام به ارزیابی وسع در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.

سید جمال امام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خط مشی سلامت، درباره مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ارائه دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان بدون ارزیابی وسع افزود: تا پایان سال جاری، متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورت سکونت در شهر می‌توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار ۶ ماهه برخوردار شوند.

امام زاده یادآور شد: این گروه از بیمه شدگان مطابق، بند الف ماده ۷۰ قانون برنامه ششم توسعه، افراد برای بهره مندی از یارانه دولت، در سه ماهه نخست هر سال باید خود را معرفی کنند تا مورد ارزیابی آزمون وسع قرار گیرند.صدور و تمدید دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان بدون ارزیابی ضوابط جاری صرفا امکان استفاده از خدمات بخش دولتی را خواهند داشت .

وی ادامه داد: خانوارهای متقاضی پوشش بیمه سلامت ایرانیان به منظور استفاده از خدمات موسسات خصوصی کماکان می‌توانند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل یا با درخواست ارزیابی وسع و نتیجه آن و با پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰درصد حق بیمه و رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار، پوشش بیمه ایرانیان دریافت کنند. برای این گروه، پس از اعلام نتیجه ارزیابی وسع، امکان اعتراض به نتیجه اعلامی وجود نخواهد داشت.
معاون بیمه و خدمات سلامت اظهار کرد: بیمه شدگانی که در حال حاضر از پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان برخوردار هستند نیز در صورت تمایل می‌توانند پس از ابطال دفترچه بیمه سلامت، از پوشش بیمه ایرانیان برخوردار شوند.
امام زاده افزود:
ساکنان روستاها، شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و عشایر می‌توانند بدون ارزیابی وسع پوشش بیمه روستاییان رایگان با اعتبار ۶ ماهه دریافت یا پوشش فعلی خود را در صورت اتمام اعتبار تمدید کنند.
وی بیان کرد: امکان انصراف و استرداد وجه برای بیمه شدگانی که با پرداخت حق بیمه در دوره انتظار ۱۰ روزه قرار دارند وجود نداشته و برای این افراد در صورت بستری شدن در بیمارستان، صدور معرفی‌نامه بستری امکان‌پذیر است.
معاون بیمه سلامت خوزستان در پایان از متقاضیان پوشش بیمه خواست برای پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان، از طریق سایت سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس https://www.ihio.gov.ir/ درخواست خود را در سامانه ثبت و پس از انتخاب به پیشخوان مورد نظر مراجعه و دفتر چه بیمه خانوار خویش را دریافت کنند.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6386 توسط salamat و در روز چهارشنبه 11 نوامبر 2020 ساعت 12:55:17
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 6377
8 / 11 / 2020 - 21:39

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بیمه سلامت خبر داد:؛

الکترونیکی شدن نظر سنجی تکریم ارباب رجوع در بیمه سلامت خوزستان

نظر سنجی تکریم ارباب رجوع در میز خدمت بیمه سلامت خوزستان الکترونیکی می شود.؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی مدیر توسعه و پشتیبانی بیمه سلامت استان با اشاره به لزوم اخذ میزان رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی و اداری جهت پایش عملکردها عنوان کرد: به منظور ایجاد ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به بیمه شدگان و برخورد مناسب مدیران و کارکنان با بیمه شدگان مراجعه کننده به میز خدمت، طرح الکترونیک شدن نظر سنجی بلافاصله بعد از دریافت خدمت در تایید دارو، اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاه‌های دولتی ، برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در قالب طرح تکریم بیمه شدگان و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری توسط سازمان بیمه سلامت کشور در دستور کار قرار دارد.

رضایی ادامه داد: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت استان خوزستان با مراجعه به میز خدمت و دریافت خدمات بلافاصله با ارسال لینک نظر سنجی از طریق پیامک از میزان رضایت رمندی ارائه خدمات توسط کارکنان این اداره مطلع خواهیم شد.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل بیمه سلامت خوزستان یادآور شد: این طرح با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در راستای رسالت واقعی سازمان بیمه سلامت کشور به منظور توسعه نظام سلامت ، همگام با تغییرات و تحولات داخلی و بهره گیری از فناوری نوین، تکریم بیمه شدگان و ارتقاء سطح رضایتمندی آنها اجرا می شود.

ثبت شده در سایت سلامت پالیسی طی شماره 6377 توسط salamat و در روز یکشنبه 8 نوامبر 2020 ساعت 21:39:55
© Copyright 2024 https://salamatpolicy.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر