تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 ژوئن 2019 - 11:45
464 views

شوشتر چهارمین شهر میزبان نسخه نویسی الکترونیک در استان خوزستان

چهارمین شهرستان به طرح نسخه نویسی الکترونیک پیوست

چهارمین شهرستان به طرح نسخه نویسی الکترونیک پیوست
اداره کل بیمه سلامت خوزستان همگام با تحقق خدمات الکترونیکی در کشور

طرح پروژه نسخه نویسی الکترونیک ، در چهارمین شهرستان استان خوزستان در شهر شوشتر رونمایی شد.

آئین آموزش طرح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان شوشتر با حضور مسئولین استان و شهرستان شوشتر برگزار شد.

این مراسم  با حضور معاون ، روسا و کارشناسان ستادی اداره کل بیمه سلامت خوزستان و رئیس اداره بیمه سلامت  و معاون درمان ، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی ، روسای بیمارستانهای الهادی ،مسئول IT دانشکده علوم پزشکی و نماینده فرماندار  شهرستان شوشتر برگزار شد.

دکتر امام زاده معاون اداره کل بیمه سلامت  با اشاره به  اهداف سازمان بیمه سلامت  عنوان کرد :  پذیرش اسناد بستری  و نسخه نویسی الکترونیک  در بخش سرپایی یکی از اهداف مهم سازمان در سال ۹۸ می باشد.

وی افزود : همکاری و تعامل طرفین قرارداد اداره کل بیمه سلامت خوزستان و شرکای کاری را لازمه پیشبرد اهداف کلان سازمانی عنوان کرد.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شوشتر در مراسم آموزش نسخه نویسی الکترونیک از استقبال و همکاری های لازم در راستای به ثمر رسیدن این طرح ملی در این شهرستان  قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه محسن حبیبی نیا با ارائه گزارش تحلیلی از خدمات و جمعیت بیمه سلامت در شهرستان شوشتر بیان کرد : تعداد ۱۲۵۰۰۰هزار نفربیمه شده تحت پوشش سلامت هستند .که ازاین تعدادبیمه شده ، ۱۰۰هزارنفربیمه روستایی می باشند.

وی افزود: تعدادموسسات درمانی طرف قرارداداین شهرستان ۵۴ موردمی باشد ،که ازاین تعداد ۲۶ پزشک،۳ فیزیوتراپی ۴ آزمایشگاه ، ۲۱ داروخانه ، ۳ بیمارستان و ۱مرکزتصویر برداری مشغول به فعالیت می باشند.

وی یادآور شد شهرستان گتوندزیر مجموعه اداره بیمه سلامت شوشتر است، اما نسخه نویسی الکترونیک فعلا در آنجا اجرا نخواهد شد.

در ادامه این دوره آموزشی ،  کارشناسان آموزشی اداره کل بیمه سلامت خوزستان ،  به آموزش گام به گام نسخه نویسی الکترونیک پرداختند.

در پایان این دوره آموزشی ، معاون بیمه سلامت خوزستان به سوالاتی در خصوص طرح نسخه نویسی الکترونیک که توسط پزشکان و موسسات طرف قرارداد مطرح شد  پاسخ دادند.

 

طرح نسخه نویسی الکترونیک پیوست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.