تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 فوریه 2019 - 12:57
683 views

تبریک میلاد حضرت فاطمه و گرامیداشت روز زن

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با صدور پیامی ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن را به تمامی زنان و بانوان همکار شاغل در اداره کل تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، متن پیام دکتر علی خسروی مدیرکل اداره بیمه سلامت خوزستان به این شرح است:
میلاد با سعادت دختر نبوت، همسر ولایت، مادر امامت، شیر زن عرصه مقاومت، بانوی دوعالم ، حضرت ام ابیها فاطمه زهرا (س) که به نام پر شکوه و جلال روز زن نامگذاری شده است را به تمامی زنان اسلام و بانوان همکار در اداره کل و تمام  زنان سرزمین ایران تبریک عرض می نمایم.
براستی حضرت زهرای مرضیه(س) نه تنها برای زنان، بلکه الگویی برای تمامی انسانها و مروّج شهامت، شجاعت، حق آوری، حق مداری و دفاع از حقانیت بودند.
برهمین اساس در سالروز میلاد خجسته  بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)  و بزرگداشت روز زن ومقام مادر، اینجانب این روز خجسته را به همه بانوان و همکاران گرامی  تبریک و تهنیت عرض کرده و با امید به اینکه زنان و دختران ما با الگو گرفتن از آن حضرت بتوانند هم در خانواده وظایف خود را به احسن وجه به انجام رسانند و هم در جامعه فعالیت های سالم و سازنده ای داشته باشند، صمیمانه ترین شادباش های خود را تقدیم تک تک این عزیزان می نمایم و توفیق همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

« من الله التوفیق»

علی خسروی

هفتم اسفندماه

 

پیام تبریک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.