تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 14:57
597 views

روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان:

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
مدیر کل بیمه سلامت خوزستان طی پیامی هفته دولت و فرا رسیدن روز چهارم شهریور ماه مصادف با "روز کارمند " گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان،در متن پیام دکترعلی خسروی آمده است: “هفته دولت”، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق است و “روز کارمند”، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند، درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند.

در این هفته ۴ شهریور بنام روز کارمند مزین شده است،فرصت مغتنمی است تا از خدمات و تلاش های همکاران درجهت تحقق اهداف بیمه سلامت خوزستان قدردانی نمایم.

به لطف الهی، اداره کل بیمه سلامت خوزستان در ماه‌های اخیر با اجرای فاز دوم طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک همزمان با سراسر کشور در سطح استان ، حساسیت و دشواری زیادی را را پشت سر گذاشته است، پیشرفت و ارتقاء این مجموعه ، ارتباط مستقیمی با خلاقیت، تعهد و روحیه خستگی‌ناپذیر کارکنان آن دارد و همت مضاعف و بی شائبه کارمندان در حوزه‌های متفاوت، این اداره کل را در مسیر به اهداف کلان خود به صورت جدی یاری خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران کشور و استان خوزستان به ویژه همکاران پرتلاش خود در اداره کل بیمه سلامت  استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.