تاریخ انتشار : دوشنبه 8 جولای 2019 - 8:42
698 views

نشست هم اندیشی مدیر عامل با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در سراسر کشور

نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر پیشخوان دولت در اداره کل بیمه سلامت خوزستان برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر پیشخوان دولت در اداره کل بیمه سلامت خوزستان برگزار شد
دفاتر پیشخوان دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت

  نشست هم اندیشی با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ، بصورت همزمان در اداره کل بیمه سلامت خوزستان با حضور مدیر کل و روسای ستادی و کارشناسان و مسئولان دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در استان به صورت ویدیو کنفرانس درسالن اجتماعات بیمه سلامت برگزار شد .

نشست هم اندیشی مسئولان نشست هم اندیشی مسئولان

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در نشست با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور بیان کرد :دفاتر پیشخوان دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند ، سالانه ۱۰ میلیون نفر به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند

نشست هم اندیشی مسئولان

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به بیمه شدگان یکی از اصول بنیادین سازمان بیمه سلامت است. دفاتر پیشخوان دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید نحوه عملکرد آنان بسیار جدی ‏گرفته شود.

طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در ستاد سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، بهره مندی از نظرات همکاران و همچنین بررسی و رفع عملی مشکلات موجود است.

وی ادامه داد: اهتمام به تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف دفاتر پیشخوان دولت است که می‌توان با همراهی و همدلی نسبت به اجرای آن کوشید، زیرا نخستین جایی که بیمه شدگان هنگام مراجعه سازمان بیمه سلامت را قضاوت می کنند، دفاترپیشخوان است.

موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود به چالش های موجود اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری باید رفتارهای ما بسیار حساب شده باشد. تغییررفتار فردی و اجتماعی و مدیریت منابع و هزینه‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

در پایان این نشست مسئولان دفاتر پیشخوان سراسر کشور مشکلات و در خواست های پیشنهادی خود را با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت مطرح کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.