تاریخ انتشار : یکشنبه 7 جولای 2019 - 13:15
250 views

حذف پرونده‌های کاغذی در خدمات بیمارستانی

راه‌اندازی سیستم الکترونیک تبادل اسناد بستری درخوزستان/ حذف پرونده‌های کاغذی در خدمات بیمارستانی

راه‌اندازی سیستم الکترونیک تبادل اسناد بستری درخوزستان/ حذف پرونده‌های کاغذی در خدمات بیمارستانی
اداره کل بیمه سلامت حذف پرونده های کاغذی در استان خوزستان را آغاز کرد

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از راه‌اندازی سیستم الکترونیک تبادل اسناد بستری در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بیمه سلامت خوزستان  دکتر خسروی  در اولین جلسه آشنایی پروژه استقرار و اجرای طرح  تبادل الکترونیک ،هدف از اجرای

این طرح را تبادل الکترونیک اسناد که شامل نسخه نویسی الکترونیکی، نظام ارجاع الکترونیکی، استحقاق سنجی الکترونیکی و انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی عنوان کرد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان روند اجرای این طرح در استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با تعامل، هماهنگی و اقدامات انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت این طرح در استان خوزستان اجراخواهد شد..

خسروی با اشاره به انتقال، پردازش و رسیدگی الکترونیکی اطلاعات بیمارستانی بیمه‌شدگان عنوان کرد : اجرای این طرح سبب شده تا اعمال قوانین بیمه به صورت مکانیزه با هدف مدیریت منابع و شفافیت در بررسی خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان انجام بگیرد.

وی از دیگر مزایای این پروژه را تسریع در مراحل رسیدگی کارشناسی، پرداخت هزینه بیمارستانی و الکترونیکی صورتحساب دانست و بیان کرد: با اجرای این پروژه شاهد حذف پرونده‌های کاغذی خواهیم بود، همچنین استخراج گزارشات تحلیلی به سهولت انجام می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان افزود: با اجرای پروژه‌های نوین الکترونیکی؛ خدمات بستری و سرپایی به صورت الکترونیکی می‌شود؛ سهم بیمه‌های مکمل نیز توسط بیمه‌های پایه انجام می‌شود.

خسروی با تقدیر از همراهی و تعامل سازنده دانشگاه علوم پزشکی استان با این اداره‌ کل ابراز امیدواری کرد؛ طبق برنامه زمانبندی اعلام شده پروژه استقرار، راه‌اندازی و اجرای برنامه تبادل الکترونیک اسناد در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان اجرا خواهد شد.

راه‌اندازی سیستم الکترونیک راه‌اندازی سیستم الکترونیک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.