تاریخ انتشار : جمعه 8 فوریه 2019 - 10:06
484 views

افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان رامهرمز بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دستاوردی دیگر از بیمه سلامت خوزستان / افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان رامهرمز بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دستاوردی دیگر از بیمه سلامت خوزستان / افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان رامهرمز بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان رامهرمز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل اداره بیمه سلامت استان خوزستان و فرماندار و دیگر روسای شهرستان رامهرمز افتتاح شد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان دکتر علی خسروی در این افتتاحیه اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم ساختمانی در شان مردم رامهرمز و استان خوزستان بنا شد. امیدوارم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم مظلوم و شهیدپرور خوزستان ادای دین کرده باشیم و این رویه‌ای ساخت مراکز جدید بیمه سلامت را به خوبی پیش ببریم.
وی افزود:
خدمت به روستائیان رسالت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است ، بیش از٨۵ درصد بیمه شدگان بیمه سلامت روستائیان هستند پس هرقدر به این قشر خدمت کنیم توانسته‌ایم رسالت اصلی نظام را انجام دهیم.
مدیرکل بیمه سلامت تصریح کرد: بیمه سلامت تنها بیمه ای در کشور است که هیچ پرداختی معوقه ندارد و در این یکسال بیمه سلامت خوزستان توانسته‌ است مبلغی بالغ بر۱۵۳ میلیارد تومان پرداختی به تمام موسسات طرف قرارداد و دیگر ارگانهای دولتی را بپردازد.
وی ادامه داد: اینکه مسئول و وزیری از تهران به خوزستان بیاید و مردم خوزستان را تنها شهید پرور بخواند کافی نیست بلکه باید بتوانیم آن بودجه‌ای که حق استان خوزستان است را از آن‌ها دریافت کنیم.
خسروی عنوان کرد: بیمه سلامت استان خوزستان۲ میلیون و ۴۰۰ نفر تحت پوشش در خوزستان دارد. اداره کل بیمه خوزستان در برنامه عملیاتی توانسته مقام سوم کشوری را کسب کند و این مقام مقرون انجام کار صحیح و پرداخت به موقع است.
وی تصریح کرد: اغلب مشکلات ما سخت افزاری است اما استارتی که از سال گذشته آغاز شده و مراکز جدید در۶ مرکز شهرستان‌های شوش، رامهرمز، امیدیه، ماهشهر، آبادان و دزفول افتتاح شده موفقیت آمیز بوده است.

 

افتتاحیه  افتتاحیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.