کد خبر : 4493
تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2016 - 23:36
319 views

تعطیلی ۶ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم نصب دوربین

تعطیلی ۶ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم نصب دوربین
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از تعطیلی ۶ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و عدم نصب دوربین در قسمت ورودی مراکز معاینه فنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، سعید قیصر اظهار داشت: فاز اول طرح تجهیز مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دوربین پلاک‌خوان یازدهم آبان ماه سال جاری به پایان رسید که از ۴۳۹ مرکز معاینه فنی سراسر کشور، ۴۳۳ مرکز به دوربین پلاک‌خوان در قسمت ورودی مجهز شدند.

وی در ادامه افزود: پس از پایان فاز اول طرح تجهیز مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دوربین پلاک‌خوان، با مراکزی که اقدام به نصب دوربین نکرده بودند، برخورد شد به طوری که از فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی به دلیل تخلف و ۲مرکز به دلیل عدم نصب دوربین در قسمت ورودی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، خاطرنشان کرد: این اتحادیه به عنوان مجری امور معاینه فنی و سیمفا با حمایت وزارت کشور تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا این طرح به خوبی در سراسر کشور اجرایی شود.

قیصر در ادامه افزود: بی‌شک اجرای طرح بزرگی همچون سیمفا در سراسر کشور می‌تواند کاستی‌هایی را نیز به همراه داشته باشد که در تلاش هستیم که این کاستی‌ها به حداقل برسد و در صورت مشاهده و گزارش تخلف از مراکز معاینه فنی به حتم با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.