تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 9:33
568 views

تیم پزشکی و درمان جهادی بسیج اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان

بسیج اداره کل بیمه سلامت خوزستان به مناطق سیل زده استان تیم پزشکی اعزام می کند.

بسیج اداره کل بیمه سلامت خوزستان به مناطق سیل زده استان تیم پزشکی اعزام می کند.
به همت پایگاه بسیج شهید باهنراداره کل بیمه سلامت استان خوزستان : اعزام تیم پزشکی و درمان جهادی به مناطق سیل زده استان خوزستان صورت می گیرد

اولین ایستگاه روستای منصوریه شهرستان باوی

به گزارش خبرنگار خط مشی سلامت فرمانده بسیج ناحیه شهید باهنر اهواز از اعزام تیم پزشکی و درمان جهادی به مناطق سیل زده استان خبر داد.

دکتر رضایی در گفتگو با  خط مشی سلامت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: یک گروه از جهادگران جامعه پزشکی شهرستان اهواز با تجهیزات کامل پزشکی و اقلام دارویی

به مبلغ  ده  میلیون تومان اعزام شدند .

 

دکتر سپهری

در ادامه افزود: این گروه جهادی بهداشت و درمان با تعداد ۱۰ نفر به همراه اقلام دارویی و درمانی به منطقه سیل زده منصوریه از توابع شهرستان باوی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این تیم تا زمان تدوام شرایط بحرانی هر روز در یک منطقه سیل زده حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می‌پردازند.

رضایی بیان کرد: از ابتدای شروع سیل در استان‌خوزستان کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همت پایگاه بسیج شهید باهنر شروع شد و کار جمع‌آوری کمک‌ها در قالب اقلام اساسی شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در حوزه‌های مقاومت شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی در پایان  از زحمات بسیجیان و کارمندان  اداره کل بیمه سلامت خوزستان که یاری رسان کمک‌های نوعدوستانه به هم استانی های سیل‌زده  هستند تقدیر و تشکر کرد.

 

دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری  دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری دکتر سپهری تیم پزشکی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.