تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دسامبر 2019 - 13:55
572 views

توسط مدیرکل بیمه سلامت انجام شد:

بازدید سرزده از مراکز بهداشت شهرستان های با جمعیت کم / ‌روند ثبت نام ارزیابی وسع بررسی شد

بازدید سرزده از مراکز بهداشت شهرستان های با جمعیت کم / ‌روند ثبت نام ارزیابی وسع بررسی شد

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به منظور بررسی وضعیت خدمات درمانی و دارویی بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت از مراکز بهداشت شهرستان های با جمعیت زیر بیست هزار نفر بازدید کرد. به گزارش  روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، دکتر علی خسروی در حاشیه بازدید سرزده از مراکز بهداشت شهرستان های الهایی ، سیدعباس

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان به منظور بررسی وضعیت خدمات درمانی و دارویی بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت از مراکز بهداشت شهرستان های با جمعیت زیر بیست هزار نفر بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، دکتر علی خسروی در حاشیه بازدید سرزده از مراکز بهداشت شهرستان های الهایی ، سیدعباس ،ویس ، ملاثانی،عرب حسن، علم الهدی ، زرگان ، هفت تپه، حمیدیه با اشاره به اینکه روزانه  بیش از ۲۱ هزار مراجعه و هزینه روزانه ۱۶۴ میلیون تومان بابت بیمه شده ها اظهار داشت: یک میلیون و دویست هزار روستایی تحت پوشش بیمه شده سلامت قرار دارند که هزینه ای بابت دفترچه بیمه پرداخت نمی‌کنند و خدمات سطح یک بهداشتی و درمانی را با همکاری شبکه‌های بهداشت و درمان دریافت می‌کنند.

 

خسروی عنوان کرد: کار بیمه سلامت خدماتی و حمایتی و بسیار حساس است و کوچکترین کم کاری منجر به رفتن خانواده ها به زیر خط فقر میشود، گفت: ما با اقشار متوسط جامعه روبرو هستیم، وظیفه انسانی ما ایجاب می کند که در کنار مردم باشیم.

 

وی  افزود: بیمه سلامت بعنوان یک سازمان بیمه گر و ارائه دهنده خدمات بیمه ای وظیفه دارد، با نظارت دقیق براجرای صحیح عملکرد از روند ارائه خدمات به بیمه شدگان توسط مراکز بهداشت و رضایت بیمه شدگان از دریافت خدمات آگاه باشد.

 

وی عنوان کرد: برای اجرای موفق طرح‌های بهداشتی و درمانی باید فرهنگ سازی لازم در حوزه بیمه سلامت انجام شود.

 

 در ادامه مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان این که حرکت به سمت خدمات الکترونیک در سطح استان آغاز شده گفت: با همکاری دانشکده‌ ها و دانشگاه‌ها این طرح از شهریور ماه استارت زده شد و اکنون هم در همه بیمارستان‌ها اجرا می‌شود و از مهر ماه دیگر پرونده کاغذی از بیمارستان‌ها دریافت نمی‌کنیم و باعث شفافیت هم شده است.

خسروی  با اشاره به اهمیت اجرای طرح اجباری بیمه سلامت همگانی در استان همزمان با سراسر کشور بیان کرد: برای ارزیابی دقیق از روند اجرای ارزیابی وسع در دفاتر پیشخوان اقدام به تشکیل یک کارگروه متخصص متشکل از روسا و کارشناسان بیمه سلامت صورت گرفت،این تیم با حضور در دفاتر پیشخوان ها  در اکثر شهرستانهای استان از روند ثبت نام و  میزان اطلاعات کاربران بصورت نامحسوس بازدید بعمل آوردند.

در پایان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به تلاش در راستای خدمات شایسته و درشان مردم استان بیان کرد: در زمینه ارائه هرچه مطلوب شدن خدمات به مردم در حال تلاش هستیم.

بعد اتمام بازدیدهای میدانی جلسه ی مشترک با نمایندگان سازمانهای بیمه گر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون بهداشت و درمان استان در راستای برطرف نمودن مشکلات حوزه سلامت و درمان بیمه شدگان برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است این بازدیدها بمدت ۲ هفته کاری هرروز بمدت ۶ تا ۸ ساعت انجام شد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.