تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 9:59
802 views

فدراسیون هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان:

اولین نشست روسا و نواب رئیس هیآت ورزش های رزمی سراسر استان با رئیس هئیت ورزش های رزمی خوزستان

اولین نشست روسا و نواب رئیس هیآت ورزش های رزمی سراسر استان با رئیس هئیت ورزش های رزمی خوزستان
اولین نشست هم اندیشی روسا و نواب رئیس هیآت ورزش های رزمی کل استان با رئیس هئیت ورزش های رزمی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان:

این نشست که با ریاست  دکتر علی آقاجری رئیس هئیت ورزش های رزمی استان و با حضور نائب رئیس بانوان ، دبیر  و بازرس هئیت ورزش های رزمی خوزستان و روسا و نواب رئیس هیآت های ورزش رزمی کل استان در خصوص معرفی کمیته ها ، چارت سازمانی ، تقویم ورزشی ،معرفی نامه جهت فعالیت ها و آمار بیمه شدگان در شهرستانها جهت بررسی عملکرد چهارماه اول سال و ارائه  برنامه شش ماه دوم سال برگزار شد.

اولین نشست روسا

دکتر علی آقاجری رئیس هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و قدردانی از حضور روسا و نواب رئیس هیآت در جلسه اظهارکرد : لازمه هر تصمیمی شناسایی نقاط ضعف و قوت داخل مجموعه و شناسایی فرصت ها و تهدیداتی هست که حول این مجموعه وجود دارد .

وی در ادامه افزود :جایگاه هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان به دلیل نداشتن یک برنامه و هدف روشن به مدت دو سال دچار رکود شد ، اکنون با توکل و عنایت به  پروردگار با انتخاب افراد دلسوز، متخصص ، متعهد و پیگیر  ، با هدف روشن  و ارائه یک تقویم کاری مطلوب برای رسیدن به موفقیت گام برداشته است

 آقاجری پس از شنیدن مشکلات شهرستانها و سبکهای تحت پوشش تاکید کرد : کار  باید براساس چارچوب مقررات و قوانین و تقویم کاری صورت بگیرد ، تا بتوانیم  به سرعت دو سال عقب ماندگی هئیت رزمی استان را جبران نماییم در غیر اینصورت هیچ گونه کم کاری را نمی پذیریم و عذر آنها  را برای ادامه همکاری خواهیم خواست.

رئیس هئیت ورزش های رزمی استان خوزستان در پایان از سرپرست دلسوز،فرهیخته و متعهد فدراسیون جناب دکتر عظیمی جهت انجام اقدامات اصلاحی در راس فدراسیون کمال تشکر و قدردانی را به عمل آوردند.

اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا اولین نشست روسا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.